Pracując z firmami nad strategiami, reklamami i contentem, widzę powtarzający się schemat:
Brak spójnych punktów styku – klient zobaczy reklamę, ale potem przez tygodnie nic nie przypomina mu o firmie.
Brak remarketingu – jeśli ktoś kliknął ofertę, ale nie kupił, najczęściej “ginie w tłumie”.
Chaotyczne treści – posty nie układają się w logiczną opowieść prowadzącą do zakupu.
Brak automatyzacji – potencjalny klient nie dostaje follow-upów, które mogłyby skrócić jego decyzję.
W efekcie, od pierwszego kontaktu do zakupu może mijać kilkadziesiąt dni… lub klient nigdy nie wraca.
Copyright © 2025. Marketing na skróty
POMOC
O NAS
Potrzebujesz porady lub konsultacji? skontaktuj się z Nami, chętnie pomożemy
NASZE PRODUKTY
OBSERWUJ NAS
Śledź Nas na portalach społecznościowych, a będziesz mieć wgląd do tego co aktualnie dzieje się w firmie
KONTAKT
Kursy
Systemy sprzedażowe
Grupa B6 sp. z o.o. sp. k.
Ul. 3 maja 15
62-400 Słupca
NIP: 6671774387